Jsme rádi, že jste tu s námi. I když je web nyní v startovací verzi, můžete již nakupovat z našeho aktuálního sortimentu. Děkujeme za Vaši trpělivost a těšíme se na Vaše nákupy!

Jak nakupovat

Vše o nákupu

Pokyny pro nákup
  • Procházet sortiment zboží můžete několika způsoby – prohlédnout si doporučené zboží na titulní stránce, vč. zde umístěných bannerů odkazující na produkty, nebo si otevřete požadovanou kategorii zboží prostřednictvím hlavního menu. Pokud víte, co hledáte, můžete využít vyhledávací pole.
  • Pokud jste se rozhodli vybrané zboží zakoupit, klikněte na tlačítko "Koupit" na detailu produktu. Pokud máte zájem o více kusů požadovaného zboží, bude možné množství nastavit v Košíku (viz. bod níže).
  • V případě, že kliknete na „Košík“ (nachází se na horní liště), zjistíte aktuální stav zboží, které jste si vybrali pro koupi. V Košíku můžete u vybraného zboží měnit množství či zboží úplně smazat.
  • Před potvrzením objednávky budete nejdříve vybídnuti k přihlášení, nebo registraci do systému. Můžete však v nákupu pokračovat i bez registrace. Po nastavení fakturační a dodací adresy budete přesměrováni na výběr metody dopravy a platby. Po dokončení objednávky Vám přijde potvrzující email.
  • Jestliže jste se rozhodli přihlásit pod předem zaregistrovaným jménem a heslem, máte možnost sledovat stav objednávky. Tuto funkci najdete v menu Můj účet -> Historie objednávek. Změna stavu objednávky, jako je odeslání, upřesnění, nebo expedice, Vám vždy bude zaslána na Váš e-mail, který jste uvedli při nákupu.
Doprava a platba

Doprava zboží je zajištěna kurýrní službou DPD. O stavu zásilky budete informováni emailem. Zásilku je možné sledovat prostřednictvím systému pro sledování zásilek.
Doprava platí pro celou Českou republiku a Slovensko.

Cena dopravy
  • Zdarma v ČR - v případě, že hodnota Vaší objednávky přesahuje 1000,- Kč
  • Doprava ČR - poštovné + balné 79,- Kč - při platbě předem
  • Doprava ČR - poštovné + balné 119,- Kč - při platbě na dobírku
  • Doprava Slovensko - poštovné + balné 150,- Kč - při platbě předem
  • Doprava Slovensko - poštovné + balné 150,- Kč - při platbě na dobírku
Nevyzvednuté zboží

Za uhrazené zboží pro osobní odběr, které zákazník nevyzvedne do deseti pracovních dnů od uhrazení objednávky, bude kupujícímu naúčtováno skladné.

Storno objednávky

V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje.
Podrobné informace naleznete v obchodních podmínkách OFF COURSE s.r.o. Zboží zasílejte na adresu našeho obchodu:

GOLFSHOP4YOU – golfový obchod
U Golfu 565, Praha 10

IČ: 11768258
DIČ: CZ11768258

Reklamační podmínky

Vyřizování každé reklamace je pro zákazníka často poměrně nepříjemná záležitost. Snažíme celý proces reklamace maximálně zkrátit a vše řešit co možná nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme, společně s našimi dodavateli našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc.

Reklamační formulář ke stažení zde
Servisní protokol zde 

Servisní protokol

 

 

 

Zákazník:

 

Jméno a příjmení      …………………………………………………………………………….

 

Adresa                      ………………………………………….………………………………….

 

Telefon a e-mail       ……………………………………………………………………………..

 

Servis:

OFF COURSE s.r.o.

U Golfu 565, Praha 10

IČ: 11768258

 

 

Zboží zaslat, nebo po tel. domluvě osobně doručit, na adresu provozovny:

GOLFSHOP4YOU – golfový obchod

Měcholupská 300, Praha 10

Kontaktní tel. pro doručení zásilky +420 +420 720 029 634

 

 

 

Název zboží        ………………………………….………………………………………………. ..

 

………………………….…………………………………………………………………………….

 

 

Popis závady zboží ……………….…………………………………………………………………

 

………………………………………………………………………………………………………..

 

………………………………………………………………………………………………………..

 

obsah zásilky předané k servisu (příslušenství, doplňky)

 

………….……………………………………………………………………………………………..

 

…………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

Zpáteční adresa pro zaslání zboží(pokud chcete zboží zaslat):

 

 

………………………………………………………………………………………………………………

 

 

..............................................                                 V ……………………, dne ……………………

(podpis zákazníka)

 

 

Upozornění!

 

Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

 

Přijal (servis)………………………………………..     Datum přijetí do servisu :……………………..

 

 

Popis opravy a cena :

 

…………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………

 

…………………………………………………………………………………………………………………

 

Cena za opravu celkem: ……………………………………………………………………………………

 

 

Datum odeslání / vyzvednutí ze servisu : …………….   Podpis(servis)………………………